Jak stworzyć szyld reklamowy, który zwróci uwagę przechodniów?

Ciekawostki, stworzyć szyld reklamowy który zwróci uwagę przechodniów - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 19/04/2019 11:53

Reklama outdoorowa stała się już codziennością. Otacza nas tyle billboardów, plakatów i kasetonów, że wręcz przestajemy je zauważać; zwłaszcza, gdy mieszkamy w wielkim mieście. Materiały zachęcające do kupna produktów czy skorzystania z określonych usług na dobre wtopiły się już w okoliczny krajobraz, a przez to nikogo nie dziwią. Tutaj pojawia się zasadnicze pytanie: co zrobić, jeśli jesteśmy właścicielami firmy i chcemy, aby nasza reklama dotarła do adresata? Kluczem idealnie skomponowanego outdooru jest jego dokładne przemyślenie. Z pomocą poniższych wskazówek zaprojektujemy szyld, na jaki wszyscy spojrzą z zainteresowaniem.

Czego nie robić, czyli lista popularnych błędów projektowych

Branża reklamowa z punktu widzenia przedsiębiorcy przypomina szklany wazon. Czyścimy go na błysk, żeby pięknie wyglądał, ale jednocześnie musimy zachować najwyższą ostrożność. Każdy nieprzemyślany ruch może skutkować rysą na jego powierzchni albo nawet stłuczeniem szkła. Błędy w konstruowaniu kampanii reklamowej natomiast powodują, że klientów ubywa, a misternie wznoszona wieża wizerunku firmy zaczyna się chwiać. Jakich ruchów zatem unikać przy projektowaniu szyldu? Przede wszystkim nie usiłujmy zmieścić wszystkich informacji na jednym nośniku i nie starajmy się, aby był jak największy. Dobrze wykonane kasetony reklamowe przykuwają wzrok głównie napisem, a także dobraną grafiką i przejrzystym tłem. Innym często popełnianym błędem jest zamieszczenie swojego szyldu wśród mnóstwa podobnych, chociażby w biurowcach, albo zaprojektowanie reklamy niepasującej do otoczenia.

Znajdź złoty środek: rady odnośnie tworzenia szyldu reklamowego

Jak ustrzec się powyższych błędów i uzyskać reklamę przyciągającą wzrok ludzi? Istnieją trzy kryteria, jakimi warto się kierować podczas tworzenia tej części kampanii.

  • Prosty i jasny komunikat. Kaseton reklamowy, niezależnie, czy klasyczny, czy podświetlany, służy jednemu celowi: identyfikacji marki. Wyczyśćmy go więc ze wszystkiego, co utrudnia zrozumienie przekazu albo jest zbyt krzykliwe – jeszcze do niedawna liczył się spory rozmiar reklamy i tęcza kolorów, dziś dobrym ruchem jest postawienie na minimalizm.

  • Przejrzystość szyldu. Z każdej strony jesteśmy bombardowani informacjami, na które właściwie nie zwracamy już uwagi. Dlatego szyld zapisany przysłowiowym drobnym maczkiem odniesie skutek odwrotny do zamierzonego. Lepszym wyjściem będzie ograniczenie się do zamieszczenia na nim nazwy firmy, kluczowego hasła i ciekawej grafiki, mogącej zainteresować potencjalnego klienta.

  • Wygląd otoczenia. Inaczej bowiem należy zaplanować reklamę, która ma się znajdować w otoczeniu nowoczesnych wieżowców niż ta w sąsiedztwie zabytków. Jeżeli nie wiemy, jak zaprojektować kaseton reklamowy doskonale komponujący się z tłem, zwróćmy się do specjalistów, na przykład do firmy WarMax. Pomogą nam stworzyć idealną reklamę dla naszej firmy.

[Materiał partnera]

Reklama

Jak stworzyć szyld reklamowy, który zwróci uwagę przechodniów? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

WABCO- pracownik produkcji,

Co zyskasz pracując w WABCO: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez WABCO - Wynagrodzenie min. 2700 zł brutto na start -..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"