Masz tylko jedną szansę na zainteresowanie Klienta. Zdecyduj się na SEO i nie zmarnuj jej!

Ciekawostki, tylko jedną szansę zainteresowanie Klienta Zdecyduj zmarnuj - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 15/09/2019 09:50

Coraz większa liczba osób decyduje się na dokładny research w internecie przed dokonaniem zakupu. To właśnie z tego powodu, każdy przedsiębiorca powinien zadbać o to, aby jego portal znalazł się na szczycie listy indeksowania Google. Wszelkie badania wskazują, że tylko strony, które wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarki, mają szansę na skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnego Klienta. Podpowiadamy, w jaki sposób pozycjonowanie rozwinie Twój biznes.

Strategie SEO i pozycjonowanie lokalne. Zobacz, dlaczego warto z nich skorzystać

Od wielu lat pozycjonowanie pozostaje jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów na promowanie firmowej strony w sieci. Głównym celem tego typu działań jest przede wszystkim poprawienie pozycji portalu w organicznym rankingu wyszukiwarki Google, z której w Polsce korzysta blisko 96% internautów. Zdecydowana większość z nich przeszukiwanie fraz kluczowych kończy na pierwszej stronie, więc znalezienie się na topowych pozycjach indeksowania zwiększa szansę na unikalne odwiedziny. Pozycjonowanie to także świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy znajdują się w naszej najbliższej okolicy. Dodając człon geolokalizacyjny do frazy kluczowej umożliwiamy sobie częściową personalizację strategi SEO. W ten sposób walczymy o pozycję regionalnego lidera sprzedaży nie tylko w dużych, ale także nieco mniejszych miastach, takich jak Koszalin czy chociażby Legnica.

O tym powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca, podpisujący umowę na pozycjonowanie stron

W procesie pozycjonowania SEO niezwykle ważna jest świadomość przedsiębiorcy, który decyduje się na skorzystanie z tego typu usług. Zwłaszcza podczas wyboru odpowiedniej agencji marketingu internetowego. Doświadczeni specjaliści, tacy jak AFTERWEB, nie obiecują przysłowiowych gruszek na wierzbie. Warto mieć bowiem na uwadze, że gwarancja najwyższej pozycji w zaledwie kilka dni to bardzo popularny haczyk reklamowy zastawiany na niczego nieświadomych właścicieli mniejszych lub większych firm. Rozpoczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem trzeba wiedzieć, że jest to strategia długofalowa i nastawiona na długotrwałe rezultaty.

Nie ulega żadnej wątpliwości, że pozycjonowanie zwiększa unikalny ruch na stronie nawet o kilkaset procent. Samo zachęcenie do odwiedzin potencjalnego klienta to jednak nie wszystko. Po stronie przedsiębiorcy leży także kwestia zatrzymania zainteresowanego na portalu. Warto więc zadbać o wysoką jakość content marketingu i prowadzenie specjalistycznego bloga. W ten sposób tworzymy wizerunek eksperta w branży, który jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania osób zainteresowanych usługą.

Reklama

Masz tylko jedną szansę na zainteresowanie Klienta. Zdecyduj się na SEO i nie zmarnuj jej! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama




Ogłoszenia PREMIUM

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych na terenie powiatów: strzeliński, wrocławski, oławski, ząbkowicki, dzierżoniowski. Świadczymy usługi:..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"