PILNE

Paweł Hreniak z „Nową Piątką” w Oławie

Inwestycje, Paweł Hreniak „Nową Piątką” Oławie - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 18/03/2019 11:44

Dzisiaj do Oławy przyjechał Wojewoda Dolnośląski Paweł Hreniak. Swoją wizytą w mieście promował nowy rządowy program „Nowa Piątka”.

Założeniem Nowej Piątki PiS jest służenie polskiemu społeczeństwu, partia duży nacisk kładzie na politykę prorodzinną. Program składa się z pięciu haseł -  rodzina, praca, młodzi, starsi i słabi oraz infrastruktura.

Nowa Piątka PiS to: przywrócenie połączeń pomiędzy powiatami i gminami, zwolnienie z PIT dla pracujących do 26 roku życia, wyższe Koszty Uzyskania Przychodu i niższy PIT, świadczenie dla emerytów: +1100 zł oraz 500 zł dla każdego dziecka.

Dla naszego powiatu w nowym programie najważniejszy jest punkt dotyczący infrastruktury. Prawo i Sprawiedliwość chce przywrócenia zredukowanych połączeń autobusowych. Gminy i powiaty będą organizować przetargi na przewozy lokalne, w których każdy przewoźnik będzie mógł startować. Roczny koszt – 800 mln zł. Dzięki temu mają wrócić nierentowne połączenia.

 

Fot: Starostwo Powiatowe w Oławie

Reklama

Paweł Hreniak z „Nową Piątką” w Oławie komentarze opinie

  • gość 2019-03-18 19:23:29

    Pan Wojewoda stracił wiarygodność" dobrego gospodarza "powołując na dyrektora szpitala Misiewicza który został odwołany z funkcji Prezesa .

  • GORZKO - niezalogowany 2019-03-18 19:28:44

    PKS Oława to był za Komuny Potęgą teraz za PIS Starostwa to pacjent na Ketanolu

  • gość 2019-03-18 21:19:26

    Czy Misiewicz ma kompetencje ? zdecydowanie NIE !

  • Była pracownica - niezalogowany 2019-03-18 21:55:37

    do GORZKO - Co to za sztuka była być potęgą za komuny.Wystarczyło dowozić ludzi do Jelcza tym bardziej ,że cena ropy w tamtym czasie była śmiesznie niska.Łatwo krytykować ale czy ma ktoś konkretny pomysł .Czy masz wiedzę na temat PKS-ów w Polsce ,ile przetrwało (bez dotacji państwa) na komunistycznych zasadach. Bo z moich informacji na Dolnym Śląsku to chyba 2 -Oława i Wołów. W ilu PKS ach ( i nie tylko ) płaci się jeszcze wysługę za lata pracy a do niedawna za lata przepracowane w PKS dodatkowo .Łatwo anonimowo krytykować ale mieć mądry pomysł to już nie.

  • gość 2019-03-19 07:16:12

    BYŁA Jelcz miał własny transport!Po drugie w PKS brakuje gospodarza typu KOWALCZYK który reagował na zmiany rynku i jego potrzeby a obecni tylko stoją i klaszczą to coś im skapnie na przetrwanie.Po trzecie ile zbudowała Komuna przez 30lat a ile zniszczył Kapitalizm przez 30lat?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 07:23:56

    W PKS Olawa juz dawno nie płaci się nagród za wysługę lat a co do poprzednich to w czasach zarządzania tym kombinatem przez Pana Prezesa Kowalczyka był ład i porządek a dzisiaj jest podtrzymywanie trupa przy źyciu przez obecny zarząd firmy

  • gość 2019-03-19 10:06:13

    Jaki własny transport miał Jelcz? po co pisać bzdury jak się nie wie.W czasach komuny setki osób dziennie dojeżdżało do pracy autobusami a obecnie Puste kursy które trzeba utrzymać a cena ropy ?Może by się wypowiedział pracownik w jakich warunkach i jakimi narzędziami pracowało się za Kowalczyka a obecnie .Jak wyglądały szatnie ,warsztat ,jakich inwestycji dokonał .Może by ktoś zauważył ile jest zrobione w ostatnich kilku latach.Z tego co mówią pracownicy to za wysługę lat pracy mają płacone , nie maja tylko dodatkowej wysługi za lata pracy w PKS.Tak na marginesie jak za komuny mają posiłki regeneracyjne i parzy im się co dziennie kawę.

  • Michał - niezalogowany 2019-03-19 10:24:55

    Do GOŚĆ - taki straszny ten kapitalizm, że wszyscy (zdrowo myślący) wolą do niego uciekać. Białoruś czeka na takich jak Ty - ktoś Ci broni budować socjalizm i trzyma za mordę nie pozwalając wyjechać za granicę?! Ludziom się w du... poprzewracało, za dobrze mają. A co do historii to taką byliśmy potęgą za komuny, że każdy miał po równo ... czyli prawie nic, większość rzeczy wydawana na kartki, w sklepach pustki. Takie były sukcesy i konsekwencje życia na kredyt (lata 70.), niedługo czeka nas powtórka z historii (życie ponad stan, rozdawnictwo); będzie płacz i dramat wśród prostego ludu, ale póki co 500+, alleluja i do przodu.

  • Gośćkolega - niezalogowany 2019-03-19 13:56:50

    Pks Olawa była piękna firma kiedyś Teraz jest zarządzana bardzo dziwnie kierowcy Mało zarabiają jest tylko garstka kierowców którzy mają bardzo dobrze a szczegółowy koledzy Kierownika jeżdżą za granicę zarabiają dużą kasę i Kto zostaje przewodniczącym związku kierowców dostaje nowy samochód tak związki dbają o dobro pracowników czyli kierowców w Polsce

  • gość 2019-03-19 19:32:12

    Gościu 10;06 Jelcz miał własny transport zatrudniał setki kierowców o rano i po 15 setki autobusów rozwoziło pracowników .Jak się nie wie to się nie pisze.A wracając do PKS tylko prywatny właściciel może go uzdrowić a nie Prezesi nominowani ze Starostwa "Misiewicze"

  • Rolf Michałowski - niezalogowany 2019-03-20 22:20:51

    Jestem bardzo ciekaw, jak Starosta Zdzisław Brezdeń (pseudo-PiS od lat wysługujący się oławskiej postkomunistycznej sitwie), ma zamiar zapewnić dobre gospodarowanie subwencjami rządowymi, skoro przez swoje dwie kadencje nie potrafił dopilnować dobrego gospodarowania w PKS Oława S.A., tolerując skrajnie nieudolnego prezesa PKS Oława S.A. Erwina Monastyrskiego i równie skrajnie nieudolnej Rady Nadzorczej tej spółki.

    Spowodowało to olbrzymie straty, które musiały zostać pokryte z budżetu powiatu, czyli z naszych podatków. Moim zdaniem subwencje rządowe pójdą w błoto (czytaj wylądują w prywatnych kieszeniach, bo na każdej stracie ktoś się bogaci), jeśli Brezdeń nie wymieni kompletnie całego zarządu i Rady Nadzorczej PKS Oława S.A. na ludzi kompetentnych i uczciwych. Misiewicz w porównaniu z Monastyrskim, to pikuś, bo nie doprowadził do żadnych strat.

  • Miss Student - niezalogowany 2019-05-27 22:05:34

    Okazuje się, że PKS Oława coś ma opory z przywracaniem z powrotem autobusów na terenie powiatu strzelińskiego i linii Strzelin-Wrocław.
    https://wroclaw.tvp.pl/41726694/dworzec-autobusowy-w-strzelinie-kawalek-chodnika-i-odreczny-napis-pks-na-rozkladzie-jazdy

    https://gazetawroclawska.pl/powrot-autobusow-na-zlikwidowane-trasy-czy-propagandowy-kapiszon-sprawdzamy-rzadowe-plany/ar/13975525

    I bardzo dobrze! Niech ten Strzelin też się nie certoli, tylko nawet te kilka kursów PKS Oławy, co są teraz zlikwiduje! A szansę niech da innym przewoźnikom, np. Randob, Daniel, Trako, Polbus itp.

    Przynajmniej większa część pracowników (głównie kierowców i kasjerów biletowych) (tylko część, nie wszyscy) jest bardziej miła i poukładana bardziej w firmie Randob niż PKS Oława.
    Strzelin niech stawia na swój kapitał, a nie oławski! Jakby Strzelin PKS-owi wypowiedział wszystkie autobusy, to by PKS jeszcze zapłakał, bo wiedziałby ile ma do stracenia!

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"