PILNE

Profesjonalne pozycjonowanie stron

Ciekawostki, Profesjonalne pozycjonowanie stron - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 13/04/2019 11:12

W Polsce codziennie powstają dziesiątki nowych stron internetowych, a ich właściciele marzą o tym, żeby w szybkim czasie witryna znalazła się na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. W sieci można znaleźć wielu „specjalistów”, którzy oferują szybką oraz skuteczną optymalizację i pozycjonowanie strony.

Jednak osiągnięcie pożądanego miejsca w rankingu, nie jest takie proste, jak się wydaje, a wręcz przeciwnie, zatrudnianie amatorów może narazić naszą markę na spore koszty. W związku z tym każdy, kto zastanawia się nad promocją swoich produktów, usług czy twórczości, przed podjęciem ostatecznej decyzji powinien zwrócić uwagę na kilka aspektów.

Optymalizacja strony to bardzo rozbudowany proces, dlatego nie powinniśmy wierzyć firmie, która oferuje pierwsze pozytywne wyniki w ciągu tygodnia. Gdy usłyszymy takie deklaracje, to od razu powinna zapalić się nam czerwona lampka, ostrzegająca o próbie oszustwa. Nawet największe marki nie są w stanie wejść na sam szczyt w tak krótkim czasie, a wiele z nich nadal próbuje wdrapać się na tę górę.

Dlatego trzeba być czujnym i nie pozwolić się oszukać osobom, które upatrują w nas szybkiego zarobku. Po drugie warto poprosić agencję o przesłanie wyników pracy z innymi markami, dzięki temu będziemy w stanie zweryfikować jej skuteczność. Jeśli nie wyrażą takiej zgody, zawsze można spróbować poszukać samodzielnie opinii na temat firmy i jej osiągnięć. Gdy już zdecydujemy się na współpracę na pozycjonowanie strony internetowej, należy jasno ustalić, jak ma wyglądać promowanie marki. W przypadku, gdy oferowana nam jest opcja marketingu szeptanego polegającego na spamowaniu każdego zakątka Internetu adresem naszej strony, to warto odpuścić sobie współpracę z taką firmą. Może i skutkiem tego rodzaju promocji jest fakt, że witryna będzie wszędzie widoczna, ale konsekwencje tego zdecydowanie nie będą miłe dla właściciela marki.

Aktualnie ludzie są wyczuleni na takie zagrywki ze strony niektórych agencji. Moderatorzy for czy stron, na które dodawane są ukryte reklamy portalu, bardzo szybko orientują się, że jest to SPAM, który w większości przypadków ląduje do kosza. Jednak to nie jedyna wada tego rozwiązania. Gdy adres naszego portalu będzie pojawiać się przy każdej możliwej okazji, to, zamiast zyskać, stracimy potencjalnych klientów, którzy nie dadzą się nabrać na same pozytywne opinie na temat produktu czy usługi, jaką oferujemy.

Pozycjonowanie i optymalizacja witryn internetowych w dzisiejszych czasach jest warunkiem koniecznym, jeśli chcemy zostać zauważeni. Niemniej, trzeba mieć świadomość, że nie każdy, kto obiecuje złote góry, spełni nasze wymagania.

[Materiał partnera]

Reklama

Profesjonalne pozycjonowanie stron komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"