PILNE

Promujemy markę e-commerce. Pozycjonowanie czy Google Ads?

Artykuły sponsorowane, Promujemy markę commerce Pozycjonowanie Google - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 16/02/2019 12:26

Każdy z obecnych na wirtualnym rynku przedsiębiorców przynajmniej raz spotkał się z terminami takimi jak pozycjonowanie stron czy też linki sponsorowane. Te dwa zagadnienia obecnie składają się na całokształt tego, co możemy zaplanować, by polepszyć sytuację strony internetowej. Częstokroć podejmowane na polu marketingowym metody muszą iść ramię w ramię, byle zapewnić marce widoczność na tle konkurencji. Stąd też w poniższym artykule wraz z ekspertami SEM postaramy się przybliżyć Państwu sposoby działania obu popularnych strategii reklamy w wyszukiwarce.

Tajniki SEO i pozycjonowanie
Podstawą i obligatoryjnym punktem w staraniach o polepszenie lokaty w rezultatach wyszukiwania jest naturalnie SEO i idące o krok za nim pozycjonowanie. Pierwsze polega na zoptymalizowaniu strony, by lepiej wypadła w świetle algorytmów Google. Drugie oznacza zaś całokształt wysiłków, które rozpromują założone WWW w innych miejscach globalnej pajęczyny. Seowcy z agencji interaktywnych poprawią czas ładowania strony, dopasują treści i szablon do urządzeń mobilnych, zatroszczą się o skrypty oraz formę kodu HTML skutecznie pożytkując tagi, meta opisy a także dane strukturalne. Nasz serwis zyska też certyfikaty bezpieczeństwa oraz dostosuje się do protokołów (jak chociażby AMP), ale i przewrócą do góry nogami zawartość układając ją w czytelne i uwydatniające szczególnie ważne fragmenty bloki. W następnej kolejności metamorfoza dotknie komponenty graficzne i ogólnie pojętą estetykę całości projektu. Funkcjonalność i intuicyjność w połączeniu z wygodną obsługą złożą się zaś na pozytywny User Experience.

Pozycjonowanie stron, czyli głównie content marketing, link building oraz komunikacja w kanałach społecznościowych to akcje, na które przyjdzie pora po skrupulatnej optymalizacji. Ważne by były to zabiegi regularne i zaplanowane na podstawie długoletniego doświadczenia na niwie batalii o obecność w Google.

Wypróbuj Google Ads i wyprzedź konkurencję
Pomimo swojej powszechności pozycjonowanie bardzo często nie spełnia pokładanych w nim nadziei, zwłaszcza kiedy stajemy w szranki z wieloma potężnymi graczami w dyscyplinie, w której podaż zaczyna przewyższać popyt. Wbrew pozorom, takich dziedzin jest na rynku coraz więcej. Kiedy nie chcemy uczestniczyć w pojedynku z gigantami, powinniśmy wybrać opcję, która w przeciągu 15 minut umieści nas w pierwszej trójce wyników wybranych zapytań. Z narzędziem Google Ads wybierzemy nieograniczoną liczbę fraz, z których każda zyska własny budżet, grupę docelową, porę wyświetlania oraz model rozliczania. Mówiąc najkrócej, sami zdecydujemy, na jakim froncie prześcigniemy konkurencję przy pomocy opłaconych linków.


Artykuł sponsorowany

Reklama

Promujemy markę e-commerce. Pozycjonowanie czy Google Ads? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

Zatrudnię kierowcę w

Firma z Oleśnicy posiadająca doświadczenie na rynku zatrudni kierowcę w transporcie krajowym. Wymagane prawo jazdy kat.C+E


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, Plac Zamkowy 24A/3

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"