Strona Urzędu Miasta za 62.000 zł!

zbiorcza, Strona Urzędu Miasta - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 09/08/2013 14:20

Z dniem 1 sierpnia w sieci pojawiła się nowa odsłona strony internetowej Starostwa Powiatowego w Oławie. Jak piszą redaktorzy strony zmiany związane są z przypadającymi na ten rok obchodami 15-lecia Powiatu Oławskiego.

Porównując starą stronę z nową zmiany widać gołym okiem. Wprowadzenie kilku dynamicznych funkcji sprawia, że strona wygląda profesjonalnie i nowocześnie. Pojawiły się m.in. udogodnienia dla słabowidzących, kalendarz wydarzeń oraz galeria zdjęć z wydarzeń organizowanych przez starostwo. Jak udało nam się sprawdzić strona jest również kompatybilna z urządzeniami mobilnymi.

Koszt stworzenia nowej strony wyniósł 13,249 zł brutto, a jego realizacją zajęła się firma CONCEPT Intermedia - Operator Systemów Informacyjnych z Torunia, która na swoim koncie ma kilkanaście realizacji dla urzędów i instytucji państwowych. Prace nad stroną trwały od 11.03.2013 do 29.05.2013. Adres strony: www.starostwo.olawa.pl

Dzień później swoją nową stronę internetową zaprezentował Urząd Miasta Oława. W tym wypadku zmiany również są widoczne, jednak nie wygląda to tak profesjonalnie i nowocześnie jak w przypadku Starostwa. Zdjęcia wykorzystane w nagłówku są bardzo mało atrakcyjne, a sposób ich połączenia można porównywać z nauką podstaw grafiki uczniów szkół podstawowych. To zdecydowanie nie jest "dobry kierunek". Ważna zmianą na nowej stronie jest brak forum dyskusyjnego, będącego niegdyś łącznikiem komunikacyjnym między mieszkańcami a władzami miasta. Sytuacji nie ratuje "Wirtualny spacer po Oławie", ponieważ po prostu nie działa. Galeria zdjęć, która powinna być wizualną wizytówką miasta kuleje, a zdjęcia tam prezentowane przyjmują formę miniatur na których ledwo można dostrzec obiekty. Gdyby podmienić nagłówek ze zdjęciem miasta na zdjęcie mechanika strona mogła by być również wizytówka warsztatu samochodwego.

Koszt stworzenia nowej strony wyniósł bagatela 62.900,00 zł brutto, a jego realizacją zajęła się firma Exaity Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. W zakresie prac znajdowało się: zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego dla Miasta Oława oraz zaprojektowanie i wdrożenie interaktywnego systemu multimedialnego tj. 3 stanowisk z aplikacją interaktywną w technologii dotykowej. Prace nad stroną trwały od 15.05.2013 do 30.07.2013. Ważnym zdaniem w tym miejscu powinien być fakt, że nowa strona urzędu miasta została zrobiona na darmowym silniku o nazwie Joomla! Taką stronę stworzyć może przeciętny użytkownik Internetu, a wydział promocji miasta wydał na ten cel ogromną sumę nie kierując się przy tym "Dobrym Kierunkiem". Adres strony: www.um.olawa.pl

Reklama

Strona Urzędu Miasta za 62.000 zł! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama




Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"