PILNE

Szukasz niebanalnego pomysłu na reklamę? Wybierając projekt do realizacji pamiętaj o atrakcyjnych materiałach promocyjnych!

Ciekawostki, Szukasz niebanalnego pomysłu reklamę Wybierając projekt realizacji pamiętaj atrakcyjnych materiałach promocyjnych! - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 01/07/2019 13:10

Prawdopodobnie każdy, kto prowadzi własną działalność gospodarczą, bezustannie szuka kolejnych sposobów na dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców. Do skutecznego pozyskiwania nowych klientów potrzebna zarówno dobrej oferty, jak też pozytywnych opinii oraz przemyślanej reklamy. W marketingu liczy się przede wszystkim kreatywny pomysł, jednak nie obejdzie się bez profesjonalnego wykonania. Warto także zrobić użytek z ciekawych możliwości, jakie dają renomowane agencje interaktywne.

 

Nośniki muszą się wyróżniać. Czasami lepiej postawić na stonowany przekaz niż krzykliwą formę

 

Aby reklama mogła być skuteczna, musi najpierw dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej. Przeważająca część firm w swoich działaniach marketingowych w przestrzeni publicznej stawia na efektowny, maksymalnie wyrazisty przekaz – a skoro taki styl wybiera większość, kolejne reklamy muszą być „bardziej” od sąsiadujących. W efekcie przechodnie bombardowani są tyloma różnorodnymi bodźcami, że ludzie nauczyli się je najzwyczajniej w świecie ignorować. Dlatego w takich kwestiach jak reklama 3D, czyli przestrzenne litery, napisy czy szyldy, warto skoncentrować się na wartościach związanych z identyfikacją wizualną firmy: kolorystyce, czcionce, projekcie odpowiednio kojarzącego się logo itd. W niektórych przypadkach może przynieść zdecydowanie więcej pozytywnych efektów niż silenie się na wywołanie mocnego wrażenia. Z pewnością warto skorzystać z podpowiedzi ekspertów, którzy przyjadą na miejsce i podpowiedzą optymalne rozwiązanie. Zgodnie ze słowami specjalistów agencji Efekt: reklama ma zwiększać rozpoznawalność i budzić konkretne skojarzenia z marką. Wizualne efekciarstwo lepiej pozostawić na dalszym planie, skoncentrować się na najważniejszych kwestiach skutecznej promocji.

 

Kreatywna reklama 3D zagwarantuje doskonałą ekspozycję firmowego logo. Potencjalne korzyści są ogromne

 

Mogłoby się wydawać, że w kwestii szyldów czy napisów trudno wpaść na naprawdę oryginalny koncept. Kolejne elementy graficzne często tworzy się według utartych, wielokrotnie sprawdzonych prawideł. Przykładowo: jeżeli dana firma zajmuje się programowaniem lub zaawansowanymi technologiami, marketingowcy z pewnością zaproponują szerokie wykorzystanie niebieskiego koloru – w świadomości konsumentów nieodłącznie związanego z innowacjami, czego dowiodły liczne badania. Czasami warto wyłamać się ze schematów, postawić na zupełnie inne przewagi – w powyższym przypadku przedsiębiorstwa IT zamiast nowoczesności i high-endu mogłaby to być oszczędność czasu, jaką zapewniłoby korzystanie z danych produktów/systemów. Śmiała wizja niewątpliwie mocniej przyciąga uwagę niż kolejna reklama 3D, która sprawia wrażenie zrobionej z tej samej sztancy co setki poprzednich.

Reklama

Szukasz niebanalnego pomysłu na reklamę? Wybierając projekt do realizacji pamiętaj o atrakcyjnych materiałach promocyjnych! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"