TAURON odpowiada mieszkańcom: To był błąd. Przepraszamy
Po liście jednego z mieszkańców Oławy, który trafił do naszej redakcji i został opublikowany w formie artykułu, firma TAURON zabrała głos w sprawie sytuacji związanej z niekompletnym powiadomieniem o planowanym odczycie licznika energii. Spółka przyznaje się do błędu i zapowiada działania naprawcze.
W odpowiedzi na zgłoszenia mieszkańców dotyczące niekompletnego powiadomienia o planowanych odczytach liczników energii, firma TAURON wydała oficjalne oświadczenie. Jak informuje spółka, błędnie wywieszone zawiadomienie zostało już usunięte, a nowe - zawierające wszystkie niezbędne informacje pojawiło się dziś rano (6.05.2025)
Odczyty liczników w tej lokalizacji zostaną powtórzone w dniach od 6 do 8 maja. TAURON zapewnia, że każda osoba, która nie będzie mogła być obecna w mieszkaniu podczas wizyty inkasenta, ma możliwość podania stanu licznika telefonicznie - dzwoniąc na infolinię TAURON Dystrybucji pod numer 32 606 0 616 (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00). Ta informacja znajduje się również na nowym powiadomieniu.
„Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wywieszone niekompletne powiadomienie nie było zgodne z naszymi procedurami” - podkreśla TAURON. Jak wyjaśnia firma, w tym przypadku zawinił pracownik firmy zewnętrznej, który umieścił pusty formularz bez wpisanych dat i godzin.
TAURON informuje, że przypomnienie o obowiązujących standardach i obowiązkach zostało już przekazane wszystkim pracownikom wykonującym odczyty zarówno zatrudnionym bezpośrednio w TAURON Dystrybucji Pomiary, jak i w firmach zewnętrznych działających na zlecenie spółki.
Dodatkowo, w najbliższych dniach planowane są wyrywkowe kontrole jakości pracy osób dokonujących odczytów. Jak zapowiada firma działania te mają na celu wyeliminowanie podobnych błędów w przyszłości.