PILNE

Zobacz, co zrobić, by Twoja firma przyciągała klientów. Zareklamuj swoją stronę w sieci!

Ciekawostki, Zobacz zrobić Twoja firma przyciągała klientów Zareklamuj swoją stronę sieci! - zdjęcie, fotografia
olawa24.pl 01/07/2019 13:01

W dobie szybkiego rozwoju nowoczesnych technologii reklama również ulega nieodwołalnym przemianom. Kiedyś obecna na każdym rogu ulicy w postaci plakatów i ulotek, dziś spogląda na nas z niemal wszystkich witryn internetowych – nawet z wyszukiwarki Google. I chociaż na pierwszy rzut oka widać tutaj wyniki wyszukiwania oznaczone słowem „reklama”, również pozostałe rezultaty są tam dzięki swoistej promocji danej witryny. Mowa oczywiście o pozycjonowaniu, które pomaga danej stronie znaleźć się jak najwyżej w wyszukiwarce. Warto skupić się na nim jako na głównym sposobie reklamowania działalności w sieci, gdyż daje długotrwałe profity.

 

Co da mi pozycjonowanie? Poznaj korzyści płynące z wysokiej pozycji w Google

 

Dlaczego w ogóle inwestowanie w promowanie firmy w wyszukiwarce się opłaca? Jednym z powodów jest zachowanie internautów. Użytkownik, który szuka interesujących go kwestii lub odpowiedzi na konkretne pytania, ogranicza się tylko do pierwszej, góra drugiej strony wyników wyszukiwania. A tam mieści się jedynie dwadzieścia witryn internetowych. Wiele firm, by zwiększyć swoje szanse na pojawienie się wśród nich, stosuje właśnie pozycjonowanie stron www . Niektórzy robią to na własny rachunek, ale w takim przypadku ryzyko straty pozycji jest duże. Lepszym wyjściem będzie zatrudnienie profesjonalnej firmy. Obecnie na rynku można znaleźć dużo specjalistów w dziedzinie SEO, ale nie wszyscy są warci polecenia. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i dobrze jest szukać firm, które mówią o tym otwarcie, jak AFTERWEB. Im bardziej przemyślane kroki, tym lepszy efekt: dotyczy to szczególnie tak wymagającej branży, jaką jest marketing internetowy.

 

Klienci już na Ciebie czekają. Zainwestuj w promocję strony, a na nią trafią

 

Samo stworzenie strony nie wystarczy, żeby pozyskać klientów i zwiększyć sprzedaż produktów albo usług. Trzeba jeszcze zrobić to samo, co przy kampanii outdoorowej, telewizyjnej albo radiowej: zaciekawić odbiorców oraz ich do siebie zachęcić. Użytkownicy, wchodząc na Twoją witrynę, mają pewne oczekiwania – spełnij je. W jaki sposób możesz to zrobić? Dobrym wyjściem okaże się rozbudowa treści strony o ciekawe artykuły, teksty poradnikowe lub nawet założenie tematycznego bloga. Tak zwany content marketing jest jednym z filarów pozycjonowania oferowanych przez AFTERWEB. Do innych należy: link building oparty o wartościowe witryny, optymalizacja kodu strony czy dopasowanie odpowiednich słów kluczowych. Dopiero ich połączenie da zadowalające Ciebie i Twoich klientów efekty.

Reklama

Zobacz, co zrobić, by Twoja firma przyciągała klientów. Zareklamuj swoją stronę w sieci! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama



Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, 3 Maja 26 pokój numer 309

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"