Jak skorzystać z pomocy i zgłosić naruszenie praw pacjenta?
Każdy może skorzystać z pomocy Pełnomocnika Starosty Oławskiego do spraw Pacjenta. Zobacz kiedy przyjmuje i jakie są jego zadania.
Barbara Wojtasik działa jako przedstawiciel Powiatu Oławskiego wobec ZOZ w Oławie, którego organem prowadzącym jest samorząd powiatowy. Jej zadaniem jest udzielanie wsparcia pacjentom, którzy uważają, że ich prawa zostały naruszone podczas korzystania z usług zdrowotnych. - W przypadku, gdy dojdzie do naruszenia prawa, pacjent może złożyć skargę lub wniosek w sprawie dotyczącej funkcjonowania ZOZ w Oławie. Procedura nie jest skomplikowana, wystarczy wypełnić ankietę, która jest dostępna na terenie oławskiego szpitala i w Starostwie Powiatowym w Oławie. Formularz należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, na parterze starostwa lub bezpośrednio u pełnomocnika. Warto też nadmienić, że na terenie ZOZ w Oławie udostępnione zostały anonimowe ankiety satysfakcji pacjenta - informuje urząd.
Godziny przyjęć
Powiatowy Rzecznik Konsumentów i Pełnomocnik ds. Pacjenta Barbara Wojtasik przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:
- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
- we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.
Masz pytania? Napisz: e-mail: barbara.wojtasik@starostwo.olawa.pl