PILNE

Szukasz pomysłu na stoisko handlowe, które zwiększy sprzedaż? Sprawdź nasz poradnik!

16/11/2018 12:27
Artykuły sponsorowane, Szukasz pomysłu stoisko handlowe które zwiększy sprzedaż Sprawdź poradnik! - zdjęcie, fotografia

Każdy sprzedawca, handlowiec czy przedsiębiorca znający się na swoim fachu, docenia funkcję, jaką pełni odpowiednio przygotowane stoisko handlowe. Wyspa wykonana według projektu to główny element systemu wystawienniczego, którego celem jest przyciąganie potencjalnych klientów. Żeby efekt był miarodajny, należy zadbać o wygląd wyspy. Zobacz, jak powinno się prezentować nowoczesne stoisko, zachęcające do zakupów.

Zadowolony klient jest w stanie kupić więcej. Znajdź go!
Głównym zadaniem stoiska handlowego jest wyróżnienie się na tle innych stoisk, wysp i witryn sklepowych. Musi się to odbyć w taki sposób, żeby zachęcić przechodniów do zainteresowania się produktami oraz usługami, prezentowanymi na stoisku. W tym celu konieczne jest przygotowanie profesjonalnego projektu, dopasowanego do oferty. Tym zajmują się firmy, zatrudniające doświadczonych grafików i specjalistów od marketingu. Przykładem takiego miejsca jest Adsystem, gdzie działają profesjonalni projektanci i wykonawcy systemów wystawienniczych. Można u nich zamówić stoisko handlowe, a także inne elementy, jak choćby meble reklamowe czy ścianki tekstylne.

Tu pojawia się problem: czego oczekuję? Jak powinno wyglądać stoisko, które zadowoli potencjalnych klientów? Zgłaszając się do nowoczesnej firmy, można liczyć na kompleksowe wsparcie – fachowcy przygotują kilka projektów, a my spośród dostarczonych propozycji wybierzemy najbardziej odpowiednią. Jednak warto mieć wstępną koncepcję, ogólną wizję. W końcu to my najlepiej znamy swoje produkty oraz markę. Wiemy, kim są nasi klienci, a także potrafimy wstępnie określić, jakie są ich oczekiwania względem naszej oferty. Znalezienie otwartego klienta stanowi klucz do sukcesu, czyli w tym przypadku krótką drogę do sprzedaży. W tym pomoże przemyślane, pięknie wykonane stoisko handlowe.

Nasz sposób: oryginalne grafiki i coś więcej, niż sama lada
Rozmyślając nad projektem systemu wystawienniczego, warto dbać o wygodę klientów. Nie ograniczajmy się do prostej lady i delikatnego oświetlenia. Zorganizujmy również miejsce do odpoczynku, wygodne kanapy, krzesła, stoliki. Tuż obok zaplanujmy miejsce na gablotkę, a całości dopełnijmy efektownym oświetleniem LED. Eleganckie wykończenie utrzymane w jasnych barwach dobrze będzie przełamać nietypową grafiką w energetycznych odcieniach. Starajmy się przy tym wszystkim zachować umiar. Wystarczy jedno logo firmy umieszczone w odpowiednim miejscu, żeby zagwarantować sobie efekt na miarę zwiększonej sprzedaży i pozyskania sporej ilości nowych klientów.


Materiał partnera

Reklama

Szukasz pomysłu na stoisko handlowe, które zwiększy sprzedaż? Sprawdź nasz poradnik! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama




Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez olawa24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

olawa24.pl z siedzibą w Oława 55-200, Plac Zamkowy 24A/3

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"