Reklama
Logo - Olawa24.pl
{{ report.show === 1 ? 'Zgłoś sprawę' : 'Kontakt z redakcją' }}
{{ report.success }}
{{ error.report.data.name }}
{{ error.report.data.email }}
{{ error.report.data.body }}
{{ error.report.data.rule }}

Zapoznaj się ze zmianami w programie Dobry Start

Dodano: Autor:
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a przyznane świadczenie będzie przesyłane na konto bankowe.

15 czerwca Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniając zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. - Obsługą zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych- informuje Miasto Oława. 

Wnioski online rodzice mogą składać od 1 lipca do 30 listopada:

  • przez Portal informacyjno-usługowy [email protected] TUTAJ
  • przez bankowość elektroniczną
  • przez portal PUE ZUS TUTAJ 

 

Reklama
Zgłoś naruszenie
{{ error.violation.name }}
{{ error.violation.email }}
{{ error.violation.body }}
{{ violation.success }}

Komentarze (0)

Dodaj komentarz:

{{ error.comment.author }}
{{ error.comment.body }}
{{ error.comment.rules }}
{{ comment.success }}