
W dobie szybkiego rozwoju nowoczesnych technologii reklama również ulega nieodwołalnym przemianom. Kiedyś obecna na każdym rogu ulicy w postaci plakatów i ulotek, dziś spogląda na nas z niemal wszystkich witryn internetowych – nawet z wyszukiwarki Google. I chociaż na pierwszy rzut oka widać tutaj wyniki wyszukiwania oznaczone słowem „reklama”, również pozostałe rezultaty są tam dzięki swoistej promocji danej witryny. Mowa oczywiście o pozycjonowaniu, które pomaga danej stronie znaleźć się jak najwyżej w wyszukiwarce. Warto skupić się na nim jako na głównym sposobie reklamowania działalności w sieci, gdyż daje długotrwałe profity.
Każdy z obecnych na wirtualnym rynku przedsiębiorców przynajmniej raz spotkał się z terminami takimi jak pozycjonowanie stron czy też linki sponsorowane. Te dwa zagadnienia obecnie składają się na całokształt tego, co możemy zaplanować, by polepszyć sytuację strony internetowej. Częstokroć podejmowane na polu marketingowym metody muszą iść ramię w ramię, byle zapewnić marce widoczność na tle konkurencji. Stąd też w poniższym artykule wraz z ekspertami SEM postaramy się przybliżyć Państwu sposoby działania obu popularnych strategii reklamy w wyszukiwarce.